Help! Ik word vader

Natuurlijk eerst Hoera!, maar toch ook een beetje Help! Ik word vader. Mijn vrouw is zwanger en een zwangerschap betekent nogal wat. Eerst de misselijkheid en moeheid en later de baby, luiers, korte nachten. Het Hoera! overheerst, Help! kijkt af en toe om de hoek.

vrijdag, augustus 04, 2006

Uitzetlijst

Hoewel het kindje nog even op zich laat wachten, ga je toch alvast eens kijken wat je allemaal nodig hebt voor zo'n spruit. En daar wordt je, om de Smaakpolitieagent te citeren, niet vrolijk van. Natuurlijk wel van alle leuke spulletjes, maar niet van de evenzo leuke prijzen.

Gelukkig staat Ikea al voor je klaar met Zweedse degelijkheid met Taiwanese prijzen en zal een zaak die Baby-Dump heet ook de hoofdprijs niet opeisen. Maar al met al gaat de spaarstand per direct in.

Om alvast een head-start te krijgen heb ik voor € 1,49 een Superbaby slab gekocht bij de Zeeman. Je kunt hem maar vast in huis hebben.

1 Comments:

  • At 6:46 p.m., Blogger Unknown said…

    HOE VAAK MOET IK HET NOG ZEGGEN....


    neem dan ook geen kinderen!!!!

    o o o o.. jullie willen me allemaal gek hebben!! hoe oud zijn we al als je nu ook al een kind krijgen.. we worden oud sander, het is maar goed dat je een kind nu neemt voor je helemaal gek bent!!
    geniet er van samen, enne niet stompie stompie in het buikje van je makkertje lobke!!

     

Een reactie posten

<< Home