Help! Ik word vader

Natuurlijk eerst Hoera!, maar toch ook een beetje Help! Ik word vader. Mijn vrouw is zwanger en een zwangerschap betekent nogal wat. Eerst de misselijkheid en moeheid en later de baby, luiers, korte nachten. Het Hoera! overheerst, Help! kijkt af en toe om de hoek.

zaterdag, november 04, 2006

Jonge gezinnen beurs

Gisteren zijn we naar de jonge gezinnen beurs geweest. Je hebt nog nooit zoveel kinderwagens en dikke buiken bij elkaar gezien. Ongelooflijk. En het is ook onvoorstelbaar hoeveel troep voor baby's en moeders je in twee Jaarbeurshallen bij elkaar kunt proppen. Als ik een keukenmachine heb die 50 euro kost en ik maak er een half zo groot, verwacht ik dat hij goedkoper wordt. Nee hoor....zet er bij dat het speciaal is voor babyvoeding en hij kost ineens twee-en-half keer zo veel.

Maar toch een leuke dag gehad, zeker omdat er nieuwe kleuren Quinny's zijn. :-)

2 Comments:

  • At 7:12 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Wacht maar tot ze kunnen lopen. Dan kun je schoenen gaan kopen.

    Das pas echt duur

     
  • At 7:16 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Als we toch bezig zijn over shoppen en vrouwen....
    Waarom moet dat omkleden van vrouwen zo verschrikkelijk lang duren?
    Nergens voor nodig... kijk maar http://www.youtube.com/p.swf?video_id=RB-wUgnyGv0&eurl=&iurl=http%3A//sjl-static12.sjl.youtube.com/vi/RB-wUgnyGv0/2.jpg&t=OEgsToPDskJbgzZc2AkFD8ylQNSLVEnd

     

Een reactie posten

<< Home