Help! Ik word vader

Natuurlijk eerst Hoera!, maar toch ook een beetje Help! Ik word vader. Mijn vrouw is zwanger en een zwangerschap betekent nogal wat. Eerst de misselijkheid en moeheid en later de baby, luiers, korte nachten. Het Hoera! overheerst, Help! kijkt af en toe om de hoek.

donderdag, september 21, 2006

Olily, Mexx, Nike, Adidas

Allemaal leuke merken babykleren. Maar gisteren heb ik toch wat leuke pakjes gekocht. Een rompertje met puppies, een truitje met Bambi en een boxpakje met andere leuke beestjes. Bij de Zeeman. Want ik ga natuurlijk geen 25 euries betalen voor een shirtje maat 56 dat hij/zij na twee weken niet meer aankan.

Dus bij deze een tipje voor modebewuste ouders: Sluit je kind de eerste drie maanden op in zjin kamer en trek het Zeeman kleren aan. Dat opsluiten hoeft eigenlijk niet eens: Je modebewuste vrienden weten toch niet hoe Zeeman baby kleding eruit ziet, en je minder modebewuste vrienden vinden dat je een fashion statement maakt. Win-win dus!

3 Comments:

  • At 8:52 a.m., Blogger Unknown said…

    Ja maar... wie wilt er nou een baby van 3 maanden zien??
    Die stinken!!!

     
  • At 8:54 a.m., Blogger Haas said…

    Alleen als ze hebben gepoepet, Tas. Normaal ruiken baby's naar Zwitsal. Daarom heeft Zwitsal ook die geur, dan blijft de baby zo ruiken en niet naar rozen of perzik ofzo.

     
  • At 9:43 a.m., Blogger Unknown said…

    zwitsal stinkt!!!!

     

Een reactie posten

<< Home