Help! Ik word vader

Natuurlijk eerst Hoera!, maar toch ook een beetje Help! Ik word vader. Mijn vrouw is zwanger en een zwangerschap betekent nogal wat. Eerst de misselijkheid en moeheid en later de baby, luiers, korte nachten. Het Hoera! overheerst, Help! kijkt af en toe om de hoek.

dinsdag, september 26, 2006

Zapp, Buzz of Speedy XL

De ervaren ouder herkent het meteen: kinderwagens. Keuze uit enkele miljoenen stuks. Het lijkt wel alsof voor elke baby een nieuw model wordt gemaakt. Varierend in prijs van een simpele buggy bij de Lutx XXL in Duitsland voor € 6,99 tot een echte Stokke (de Mercedes onder de kinderwagens) voor een slordige 1000 euries.

De Zapp, Buzz en Speedy XL vallen in de categorie Opel / Volkswagen. Degelijk, betrouwbaar, maar niet overdreven goedkoop,. De Zapp is de Polo, de Speedy XL de Golf en de Buzz komt overeen met de Passat. Wel met airco, dvd's in de hoofdsteunen en een extra turbo.

Welke het wordt.......wordt vervolgd.

3 Comments:

  • At 9:34 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik zeg, koop er één die bij jullie past en je geen zere rug en een nog pijnlijkere portemonnee geeft. Allemaal leuk en aardig, maar volgens mij is duurder niet altijd beter. Je hebt niet voor niets Communicatie gestudeerd, dus je weet de marketingtrucs! ;-)

    Geniet er van!!

     
  • At 8:32 a.m., Blogger Haas said…

    Jazeker, ik ken alle trucs. De 'hoe meer je uitgeeft, hoe meer je om je kind geeft' truc is wel de meest gebruikte. 'U wilt toch ook het beste voor uw kind?' Lazer op. De commode is tweedehands, het ledikant ook. Alleen het kind is nieuw. Maar een kinderwagen moet wel een paar jaar mee en zoals je zegt; onze rug moet het ermee eens zijn. Wij hebben onze keuze eigenlijk al gemaakt....wat meneer Stokke ook zegt.

     
  • At 9:09 a.m., Blogger Unknown said…

    www.rijkerleven.com staan een hoop besparing tips op kids!!

     

Een reactie posten

<< Home