Help! Ik word vader

Natuurlijk eerst Hoera!, maar toch ook een beetje Help! Ik word vader. Mijn vrouw is zwanger en een zwangerschap betekent nogal wat. Eerst de misselijkheid en moeheid en later de baby, luiers, korte nachten. Het Hoera! overheerst, Help! kijkt af en toe om de hoek.

donderdag, augustus 31, 2006

Wie is de burgemeester van Wezel....ezel....ezel...



Echo.......

Weer een echo gemaakt door de verloskundige. Vorige keer moest ik nog uitleggen dat de korrel van Uncle Ben onze spruit was, maar nu is het redelijk duidelijk te zien. Zelfs als vader-maagd zag ik meteen waar ik moest kijken en wat er te zien was.

Het kind-to-be heeft nogal een groot hoofd. Waarschijnlijk geërfd van papa-lief. Ook armen en benen zijn al te zien en met een beetje fantasie zelfs zijn PDA met daarop de verwachte datum van aankomst: 31 maart 2007.

1 Comments:

Een reactie posten

<< Home