Help! Ik word vader

Natuurlijk eerst Hoera!, maar toch ook een beetje Help! Ik word vader. Mijn vrouw is zwanger en een zwangerschap betekent nogal wat. Eerst de misselijkheid en moeheid en later de baby, luiers, korte nachten. Het Hoera! overheerst, Help! kijkt af en toe om de hoek.

vrijdag, november 10, 2006

Baby m/v

Volgende week is het zover: de 20-weken echo. Als het goed is, horen we dan of het een jongen of een meisje wordt. Niet dat het uitmaakt welke van de twee het wordt, maar het kan toch handig zijn om het te weten. H&M heeft bijvoorbeeld schattige pakjes, maar een jongen in roze strikjes of een meisje in driedeling grijs met stropdas is wel ietwat vreemd. (een baby jongen in driedelig grijs ook trouwens....)

Voorspellingen kun je hier achterlaten. Onder de goede inzenders wordt een poepluier verloot.

4 Comments:

  • At 1:40 p.m., Anonymous Anoniem said…

    meisje ? past leuk bij je site.

    Wij willen het zelf nog niet weten, al is papa's voorspelling dat het een jongetje wordt bij ons..
    Indien oke, dan graag ruilen met die prijzen.. die van ons komt een paar weken later ;-)

     
  • At 12:00 p.m., Blogger Haas said…

    Hallo Toine en Nicole,
    leuk dat jullie even een berichtje hebben achtergelaten. Ik weet het antwoord al, maar ik houd het nog even voor me. Kijken of er nog meer mensen willen raden. :-)

    groeten
    Sander

     
  • At 12:01 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik wil wel raden, maar ik hoef de prijs niet. Ik denk dat het een jongen wordt. Ik weet niet waarom, maar dat gevoel heb ik.

    groetjes van Marleen.

     
  • At 12:44 p.m., Blogger Unknown said…

    Ik heb een hekel aan de geur van kinderen..
    De poep geur en de zwitsal geur.. dus ik doe niet mee want ik wil niet winnen!!!

     

Een reactie posten

<< Home