Help! Ik word vader

Natuurlijk eerst Hoera!, maar toch ook een beetje Help! Ik word vader. Mijn vrouw is zwanger en een zwangerschap betekent nogal wat. Eerst de misselijkheid en moeheid en later de baby, luiers, korte nachten. Het Hoera! overheerst, Help! kijkt af en toe om de hoek.

zondag, augustus 20, 2006

Noem een naam

Natuurlijk zijn we zelf al druk bezig met het verzinnen van namen. En natuurlijk hebben we al een voorkeur. Maar laten we nu eens net doen alsof dit een democratisch proces is. Want misschien heeft iemand in de wijde web wereld wel een briljant idee. Dus bij deze de oproep: verzin een naam voor de ongeborene. We weten nog niet of het een jongen, een meisje of misschien wel allebei wordt, dus alle suggesties zijn welkom.

Even een opmerking voor Edwin, Kim, Fay en Tasnim: de namen Edwin, Kim, Fay en Tasnim vallen af. Sorry!

1 Comments:

  • At 9:51 a.m., Blogger Unknown said…

    ??? wat is er mis met tasnim???
    das een leuke naam!!
    als iemand vraagt 'hoe heet jij?' en ik zeg dan 'Tasnim' het eerste wat mensen zeggen is "HOe??'
    dan zeg ik "nee niet HOE.. ik heet Tasnim" en dat gaat dan nog uren door. uiteindelijk wijs ik naar een Tas in de hoop dat ze het begin snappen.. en dan komt de rest vanzelf, ja toch?? niet dan??

    nou en dan krijgt jullie kind vast een rare naam zoals Juliana ofzo of Alex.. blehhhhh!!! luister nou naar goeie iedeeen... o o o arm kind...

     

Een reactie posten

<< Home