Help! Ik word vader

Natuurlijk eerst Hoera!, maar toch ook een beetje Help! Ik word vader. Mijn vrouw is zwanger en een zwangerschap betekent nogal wat. Eerst de misselijkheid en moeheid en later de baby, luiers, korte nachten. Het Hoera! overheerst, Help! kijkt af en toe om de hoek.

maandag, november 13, 2006

Het wordt een ......(lees verder)

De echoscopiste wilde geen 100% zekerheid garanderen, maar we mogen er vanuit gaan dat we een krijgen. Er zijn mensen die het niet willen weten, dus ik hier staat nog niet wat het wordt.

Klik op 'comments' onder dit bericht om te lezen of we een zoon of een dochter krijgen.

En laat meteen je reaktie achter!

4 Comments:

  • At 8:35 a.m., Blogger Haas said…

    Het wordt een meisje!

    Dus Toine en Nicole hebben het goed voorspeld. Over een paar maanden komt de poepluier jullie kant op. Wel even adres achterlaten dan!

     
  • At 10:02 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik vind het heel leuk dat het een meisje is.
    De rose jurkjes komen eraan (grapje).
    De oppasoma.

     
  • At 11:04 a.m., Blogger Unknown said…

    Ooo my god!!
    Hoe moet dat nu?? Geen voetbal.. Of zou het een meisje zijn die dit toch wel leuk vindt..
    Meisjes geven zoveel meer problemen.
    Lang haar, klitten, huilen (elke ochtend weer.. ik weet het nog zo goed!) Probeer maar die schattige staartjes er in te krijgen.. ga gauw op een cursus!!
    Barbies, pony's, ballet.. tutu's...
    lak schoentjes, panty's (hahaa!! panty's die gaan zo makkelijk aan!!). Dan komen de hormonen...
    het prinsesje veranderd in het monster van lochness..
    zwarte nagelak, kapotte panty's, dr martens groen gespoten (ook een soort lak) tutu's in het haar.. o o o..
    piercings, borsten, zoenen...
    voor je het weet ligt de buurjongen op je dochter op de bank..

    ik zei nog zo.. neem nou toch geen kinderen!!! luisteren...

    voordelen van meisjes.. opruim fases, niet altijd, maar het kan toch opeens toeslaan. papa is de beste tot andere mannen intresanter worden..
    ze zijn zo schattig!!

    Lieve Sander en Lobke,
    zonder gekkigheid van mij, GEFELICITEERD!! meisjes kunnen heel goed voetballen!! wie weet is die van jullie wel de eerste die prof wordt!!
    De oppas regel geldt nog steeds, als ze zindelijk is, zelf loopt en praat dan wil ik wel oppassen.

    eerder.... doe ik de hondjes wel!!

    Geniet er van!! Tas

     
  • At 12:41 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Ik zie de reclame al voor me, waarin de stoere kale man toch ietwat teleurgesteld is omdat hij een meisje krijgt. Géén voetbal, géén stadionbezoek, géén bier, maar barbies en roze spulletjes :)

     

Een reactie posten

<< Home