Help! Ik word vader

Natuurlijk eerst Hoera!, maar toch ook een beetje Help! Ik word vader. Mijn vrouw is zwanger en een zwangerschap betekent nogal wat. Eerst de misselijkheid en moeheid en later de baby, luiers, korte nachten. Het Hoera! overheerst, Help! kijkt af en toe om de hoek.

zondag, december 03, 2006

The great sjacheraar

Dat ben ik. De laatste aanwinst is een mooie box. Gekregen van de werkgevers van mijn moeder. Waarvoor onze hartelijke dank. Hij ziet er heel goed uit en past nog mooi bij de kleur van de keuken ook. Wat wil je nog meer?

Ook een kinderstoel voor de auto, een bad, kleertjes, hydrofiele doeken voor het afdrogen van tere kinderhuidjes, een speeldoos-achtig-iets-met-een-touwjte-waar-je-aan-kunt-trekken en nog vele andere spullen hebben hun weg naar ons gevonden.

Als we nu nog (voor later) een eerste fietsje, een studiebeurs, een brommer en een eerste autootje bij elkaar kunnen regelen, doe ik mijn familie weer eer aan. Want mijn oom wordt ook al 'de ouwe jood' genoemd 'op de tuin'.

Shalom!