Help! Ik word vader

Natuurlijk eerst Hoera!, maar toch ook een beetje Help! Ik word vader. Mijn vrouw is zwanger en een zwangerschap betekent nogal wat. Eerst de misselijkheid en moeheid en later de baby, luiers, korte nachten. Het Hoera! overheerst, Help! kijkt af en toe om de hoek.

dinsdag, januari 02, 2007

2007: het jaar dat het gaat gebeuren

Dit jaar gaat het gebeuren: de kleine meid komt eraan. Eind maart, begin april komt de spruyt, klein Mientje of wat de werktitel ook mag zijn ter wereld. Dan moet ik volwassen worden of zoiets. Moet dat echt? Graag commentaar van ervaringsdeskundigen hierover.

De babykamer is zo goed als klaar, de kinderwagen staat te wachten, het geboortekaartje staat op de computer met alleen nog een lege plek waar de datum moet komen. De naam is zelfs al ingevuld.

Dit is het jaar. Na 28 1/2 jaar een nieuwe levensfase. Klinkt dramatisch, maar dat is het ook. Maar wel erg leuk dramatisch.

1 Comments:

  • At 1:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Wel erg leuk dat jullie haar naar mij vernoemen.
    Tassieniemmie zeggen sommige.
    Minsatje is het op school.
    Mientje voor de iets oudere.
    Niempie voor de familie.
    Tas voor de gene die het allemaal te lang vinden.
    Tassy voor de gene die geen nederlands spreken.
    Taz voor wie mij op een draaikolk vinden lijken...
    En gewoon Tasnim, want ik ben gewoon Tasnim

    Succes met volwassen worden!! (wel een beetje jammer dan blijf is zo in mijn eentje over, dus misschien kan je het nog een jaartje uitstellen...???)

     

Een reactie posten

<< Home