Help! Ik word vader

Natuurlijk eerst Hoera!, maar toch ook een beetje Help! Ik word vader. Mijn vrouw is zwanger en een zwangerschap betekent nogal wat. Eerst de misselijkheid en moeheid en later de baby, luiers, korte nachten. Het Hoera! overheerst, Help! kijkt af en toe om de hoek.

woensdag, februari 28, 2007

De laatste loodjes

Ze wegen zwaar. Heel zwaar. Lobke ligt al een week vrijwel de hele dag op bed. Even douchen, even eten, even met de honden lopen...het lukt wel, maar eist direct zijn tol. Volgens de verloskundige is de indaling begonnen en dat kan gepaard gaan met helse pijnen.

En dat is dus ook zo. Arm kind. Een steunbetuiging zou ze vast leuk vinden.....

2 Comments:

  • At 2:48 p.m., Blogger Unknown said…

    Succes aankomend kindje... je krijgt gekke ouders..

     
  • At 3:06 p.m., Blogger Unknown said…

    Lieve Annabel,

    Welkom op deze vreemde wereld.
    Er zijn zoveel dingen die ik je wil vertellen en laten zien, Daar heb ik nog jaren en jaren de tijd voor.
    Eerst wil ik beginnen met je ouders. Dat zijn ECHT rotzakken!!!
    Ik heb er geen aardiger woord voor..
    Ik hoop dat ik je kan uitleggen hoe dit komt.

    Zoey en ik komen regelmatig logeren in Almelo.
    Dan worden we vertroeteld, gaan we naar dierentuien, krijgen we lekker eten. In een woord een FEEST dus!!. Gezellig spelen met Claus en Trix, lekker kletsen met je ouders.
    Je snapt dat Zoey en ik graag gaan.
    We hebben zelfs een eigen kamer!!

    Altijd als we er zijn zeggen jouw pappa en mamma tegen ons;’kom toch lekker hier wonen, kan je altijd komen spelen en kletsen. Werk zat in Almelo!’
    Ook al zijn jouw ouders goede vrienden van me het zijn er maar twee, de rest van mijn vrienden en familie wonen in de buurt van Rotterdam. Aangezien ik geen auto heb en dus afhankelijk ben van de trein tijden zeg ik iedere keer Nee tegen je ouders, Nee ik wil niet in Almelo wonen..

    Ik vindt het best jammer dat we zover van elkaar weg wonen.

    Wat hebben jouw ouders nu gedaan?? Jouw 6 weken te vroeg geboren laten worden!!
    Waarom??
    Ze gebruiken het excuus van ‘te hoge bloed druk’, ‘niertjes in de verdrukking’, IK WEET WEL BETER!!
    Ze hebben dat gewoon gedaan om mijn verjaardag te verzieken en als ik dat niet wil moet ik maar verhuizen naar Almelo…. Heel doortrapt van ze!!

    Ik vier mijn verjaardag met al mijn vriendjes en vriendinnetjes, dat vind ik leuk, al jaren!! Dat weten ze.
    Aangezien jouw ouders ook feestbeesten zijn weet ik dat ze jouw verjaardag ook groots gaan vieren, als er rede is voor een feestje moet je die natuurlijk met beide handen beet pakken!!
    Zo’n feest organiseer je niet even in een kwartiertje, dus de dag ervoor ben je bezig met taarten bakken, koekjes, slingers, feesthoedjes en ga zo maar door.
    Dit betekend dat ze nooit meer op mijn verjaardag komen, want mijn verjaardag is een dag voor de jouwe!!!!

    Als ik natuurlijk twee straten verder gewoond zou hebben was het geen probleem geweest, waren ze even op de koffie gekomen.

    Zie je nu Annabel hoe gemeen jouw ouders zijn, en doortrapt!!

    Helaas voor mij blijf ik ze heel aardig vinden, en wil ik nog steeds graag komen logeren. Omdat ik de oudste bent (van ons tweeën) zal ik accepteren dat ze voortaan eerder of later op mijn verjaardag komen. Het voordeel hiervan is dat wij altijd onze verjaardag twee keer kunnen vieren!!
    Wie weet betekend dat ook twee keer zoveel taart!!
    Ook is het heel leuk dat je nu als sterrenbeeld Vis bent. Dit zijn de leukste mensen. Wel dromers (je zal nog vaak horen dat je moet stoppen met dromen)..

    Lieve Annabel, veel succes met alle liedjes waar je naam in voor komt!
    Geniet van je leven!!
    Tot gauw en geef maar een kus aan je mams en paps en een knuffel aan Trixje en Claus!!
    Liefs Tasnim

     

Een reactie posten

<< Home