Help! Ik word vader

Natuurlijk eerst Hoera!, maar toch ook een beetje Help! Ik word vader. Mijn vrouw is zwanger en een zwangerschap betekent nogal wat. Eerst de misselijkheid en moeheid en later de baby, luiers, korte nachten. Het Hoera! overheerst, Help! kijkt af en toe om de hoek.

dinsdag, januari 16, 2007

HELP!!!! (Update)

Ik heb hulp nodig! NU!

Deze website 'Help! Ik word vader' dreigt zijn bestaansrecht te verliezen. Binnenkort wordt het: ik BEN vader. Maar dat vind ik geen leuke naam.

Ik ga een site maken voor onze kleine meid. Maar hoe moet ik die gaan noemen? De site zal in het Nederlands én Engels gemaakt worden, voor onze buitenlandse vrienden. Dus ik zoek een naam die ik voor beide kan gebruiken.

Het kan worden: naam van baby-online.eu of naam van baby - web.eu. Of iets algemeners zoals Mydigitalworld.eu of Digitalme of mylifeontheweb. Maar ik wil weten wat JULLIE een leuke naam zouden vinden. Stem!

Ik dank u!


SUGGESTIES TOT NU TOE

......nieuwe naam is bekend......

4 Comments:

  • At 8:01 a.m., Anonymous Anoniem said…

    pleasehelpmemyfatheristhewriterof'haasmaaktherrie'!!!

     
  • At 3:50 p.m., Blogger Haas said…

    Hello Franco,

    I understand you do not speak Dutch. My last post is about me stopping this blog in a few months. If I will be setting up a new website, it might become interesting. I will visit your site and get back to you on this issue in a later stage.

     
  • At 8:10 a.m., Blogger Unknown said…

    Noujazegmijnvadervindthetideevantasnimhelemaalnietleuk,wateensukkelwanthetiseenwereldnaam!!

     
  • At 12:40 p.m., Anonymous Anoniem said…

    digitaldutchbaby.com ?
    helphaashetvaderschapdoor.nl ?
    helpmijnouderszijndigitaal.nl ?

     

Een reactie posten

<< Home