Help! Ik word vader

Natuurlijk eerst Hoera!, maar toch ook een beetje Help! Ik word vader. Mijn vrouw is zwanger en een zwangerschap betekent nogal wat. Eerst de misselijkheid en moeheid en later de baby, luiers, korte nachten. Het Hoera! overheerst, Help! kijkt af en toe om de hoek.

zondag, januari 21, 2007

De nieuwe site is bekend

Iedereen bedankt voor het stemmen. Er zijn aardig wat reakties binnengekomen.

De naam voor de nieuwe site is bekend. Het wordt.....

Nee, dat zeg ik nog niet. Anders weten jullie meteen de naam van onze spruit. Dus...de naam van de kleine zit in de websiet-naam. Maar wat het wordt...? Dat wordt bekend gemaakt zsm na de geboorte.

Uiteraard zorg ik ervoor dat er dan al een complete site klaarstaat. Misschien roep ik jullie hulp al eerder in als ik wil weten wat er allemaal op de site moet komen.

nogmaals bedankt. Tot het zover is, houd ik jullie via deze site uiteraard op de hoogte van de laatste ontwikkelingen.

3 Comments:

  • At 2:54 p.m., Blogger Unknown said…

    nou weet je wat mij leuk lijkt??? Iets wat niet met babies heeft te maken, want ik heb een hekel aan babies!!!

     
  • At 5:11 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik zeg het wordt: maximahaas@theweb.com :)

     
  • At 3:39 p.m., Blogger Unknown said…

    nou ik kan het niet vinden!!!

     

Een reactie posten

<< Home